1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>
dissabte maig 18

Festes a Badalona 2010

PDF Imprimeix Correu electrònic

divendres, 7 de maig de 2010 08:46

L'acte central de les Festes de Maig serà la cremada del dimoni, el 10 de maig, vigília de la diada del patró de la ciutat, sant Anastasi.

Aquest any, el dimoni que cremarà la vigília de Sant Anastasi vol fer-se el simpàtic per veure si així aconsegueix l'indult que els seus predecessors mai han tingut. Per aquest motiu, a més de deixar-se mirar, s'adreça als vianants i els fa una foto.

 

 

El disseny, obra del jove badaloní Marcel Rubio, ja fa uns dies que està plantat a la platja de Badalona, davant de la Rambla, esperant un tràgic final, el d'acabar ben socarrimat i reduït a cendres. Aquest any, amb motiu de la Capital de la Cultura Catalana, les cançons que acompanyaran l'espectacle pirotècnic seran els grans èxits de la música catalana amb una selecció de títols d'artistes com ara Serrat, Sisa, Gossos, Els Pets, Gato Pérez i l'Elèctrica Dharma.

 

La Coordinadora Popular de Festes de Maig organitza un any més la festa major alternativa amb activitats paral·leles a les que proposa el programa oficial. La coordinadora està formada per una vintena d'entitats de diferents barris que reclamen des de fa sis anys la creació d'una comissió de festes per debatre de forma participativa el contingut de les Festes de Maig. La programació alternativa inclou un correbars (14 de maig) i diverses actuacions musicals.

 

 



Compartir
 

Arxiu Històric

Radar Urbanístic

  • Bàner

Calendari

<<  Maig 2013  >>
 dl  dt  dc  dj  dv  ds  dg 
    1  2  3  5
  6  7  8101112
13141516171819
2021222324
2728293031  

#ComparteixCultura

Calibre. Un programa gratuito e imprescindible para gestionar y cambiar el formato digital de los ebooks y poder cargarlos en tu lector de libros electrónicos.

Librosparakindle. Como su nombre indica, pequeño blog con enlaces a 300 libros ya convertidos a mobi, el formato de Kindle. Colecciones casi completas de Agatha Christie, Arthur C. Clarke, Brian W. Aldiss, Carl Sagan, Reverte

Manual de desobediencia a la Ley Sinde. “Aprende a cambiar tus DNS, a configurar un proxy, a configurar y utilizar Tor para navegar anónimamente, a entender para qué sirve una red privada virtual (VPN), “… todo lo necesario para ejerder tus derechos de copia privada y una Ley tan inútil como injusta. Desarrollado por Hacktivistas y editado por ‘Traficantes de Sueños’ y el periódico Diagonal.

Librosenepub 3.000 enlaces a libros de todo tipo en formato epub.

Open Library. Un buscador, iniciativa de Internet Archive, que indexa desde las grandes bases de datos de internet para acumular 1.000.000 de libros gratis.

Gutenberg. 36.000 ebooks (muchos en español) en libre descarga. Formatos soportados; Kindle, Android, iPad… Los más descargados

Epubgratis.me. Más de 2000 ebooks recientes en formato ePub. Una joya altruista.

24symbols. Proyecto enteramente español. El “Spotify de los libros”. Ofrece un catálogo contemporáneo de obras gratuitas, financiándose con publicidad y cuentas premium.

Bookcamping. Un catálogo-biblioteca abierto y colaborativo con temática social y surgida a raíz del movimiento 15M.

1libro1euro. 30 libros gratis de autores contemporáneos a cambio de una donación voluntaria por una buena causa.

Youkioske.com. Quizás la mayor comunidad para compartir prensa y publicaciones. Le sobra publicidad. Imperdible.

Más info aquí